Verzending en Retourneren

Verzending

Wij rekenen een deel van de verzendkosten door, helaas is het voor ons niet mogelijk deze kosten voor onze rekening te nemen, allen bij grotere orders (boven de 55 euro voor Nederland, boven de 80 euro voor Belgie). Wij verzenden artikelen die we op voorraad hebben binnen drie werkdagen na bestelling (maar vaak al dezelfde dag). Je krijgt dan ook onmiddellijk een email (met track & trace-informatie, behalve als je bandjes bestelt of andere kleine/lichte zaken, die gaan per gewone post). Je ontvangt je bestelling dan normaal gesproken binnen twee a drie werkdagen (in Nederland). Bij sommige artikelen staat op de site dat het op ‘nabestelling’ staat. Als je een dergelijk artikel bestelt dan laten we het zo snel mogelijk voor je fabriceren. Het duurt dan meestal ongeveer 15 a 18 werkdagen voor je het artikel ontvangt. Dit is afhankelijk van de productietijd en verzendtijd vanuit Indonesië.

Retourneren

Mocht hetgeen je hebt besteld alsnog niet bevallen, stuur ons dan binnen veertien dagen na ontvangst een email (info@kaio-dia.nl). Zet hierin alsjeblieft wat je niet bevalt. Het artikel kun je vervolgens terugsturen naar:

  • Kaio-dia Nederland
  • Ter attentie van: ‘retouren’
  • Laan van Leeuwesteyn 62
  • 2271 HL Voorburg
  • Let op! Vermeld altijd (briefje er bij?) je ordernummer bij een retourzending.
  • Geef ook altijd duidelijk aan wat je wilt: een andere maat, een ander design of je geld terug.
  • Als je je geld terug vraagt dan stellen we het op prijs als je ons laat weten wat er mis is, we willen altijd proberen onze producten te verbeteren.

LET OP! Sluit de envelop goed af! Het komt soms voor dat de inhoud uit de envelop valt, tot het punt dat de goederen bij ons zijn ontvangen ligt het risico bij de verzender. Na controle van de artikelen ontvang je binnen vijf werkdagen je betaling retour, tenzij je hebt aangegeven dat je het artikel wilt omwisselen voor een ander artikel. Mocht je je artikelen hebben besteld met gratis verzending omdat je meer dan 55 euro hebt besteld en door het retourneren kom je onder dat bedrag uit dan zullen we de verzendkosten alsnog in rekening brengen en in mindering brengen op de terugbetaling.

Let op, voor klanten in België geldt het volgende: wij zullen je bij omruilen het geld terugbetalen voor de artikelen die je retour zend. We vragen je vervolgens een nieuwe bestelling te plaatsen op onze site voor de artikelen die je er voor in de plaats wilt. Hierdoor betaal je dan wel de verzendkosten, helaas zijn de verzendkosten naar België voor ons te hoog om die op ons te nemen.

Bestelling wijzigen of annuleren

Mocht je je bestelling willen annuleren of wijzigen, stuur dan een email naar klantenservice@kaio-dia.nl waarin je duidelijk aangeeft wat je wensen zijn, bij voorkeur onder vermelding van je bestelnummer of anders in ieder geval je postcode en huisnummer.